Biljetter bokade :)

Nu är biljetterna bokade!
Jag och Michelle ska till Dubrovnik i sommar, och jag är så sjuukt taggad just nu! :D :D


 
Det här kommer vara våran utsikt från hotellet i en vecka i sommar :)

Sova

Nu är katten på plats (och snarkar på ordentligt) så då är det bara att sova nu:)


Universitet 2013

Pallar inte vara som "alla andra" och satsa på beach 2013. I stället satsar jag på universitet 2013. Anledningen är både att jag vill må bättre, men också för att vi ska studera varandras kroppar på utbildningen :/ vi behöver ju liksom äkta människokroppar att öva med, och vad är väl bättre än våra egna?! Så vill helt enkelt se liite bättre ut inför det :p


Avundsjuk...på en katt!

Blir alltid lika avundsjuk när jag måste gå till jobbet och den här lilla katten ligger kvar i min säng och snarkar för fulla gubbar. Och utan en tanke på att jag blir avundsjuk på honom :(


Jan. 19, 2013

Var osäker på om jag skulle vara tidigare i kyrkan idag eller inte, men gick upp tidigare för säkerhets skull. Är riktigt trött, och sen visade det sig att jag inte behövde gå upp tidigt i alla fall :(

Det kommer i alla fall bli en fin dag idag, vilket alltid piggar upp :)


Lilleman

Var Lilleman låg bokstavligt talat hela dan igår...


Tredje gången gillt?

Har lite svårt för att hålla bloggandet i liv, men man brukar ju säga tredje gången gillt. Lyckades uppdatera rätt ofta i början, sen blev det paus, sen skrev jag typ tre inlägg till... Men nu ska det bli av :)

RSS 2.0